Phoenix – celovit spletni poslovni informacijski sistem za sodobna podjetja

05.10.2025
(Ostalo)


Phoenix je celovit spletni poslovno-računovodski sistem v oblaku, ki na enem mestu poveže računovodstvo, prodajo, nabavo, skladišče, kadre in proizvodnjo, z dostopom prek brskalnika na vseh napravah. Podpira izdajanje in prejem računov, saldakonte, IOP, kompenzacije, povezavo z banko (SEPA) ter e-račune, pri čemer nudi jasna poročila in analize za hitrejše odločanje. Za mikro in mala podjetja je na voljo paket »Sam svoj računovodja«, ki avtomatizira knjiženja, opomnike in izvoze, z možnostjo strokovne priprave zaključnih bilanc. Poseben poudarek je na evidenci delovnega časa (RFID/koda/telefon z geolokacijo), samodejnem izračunu nadur, dopustov in potnih nalogov, kar odpravi ročne tabele; rešitev je enostavna, razširljiva in primerna za brezplačni prikaz pred uvedbo.

 

Phoenix je celovit spletni poslovno-računovodski program v oblaku, ki podjetjem omogoča, da na enem mestu vodijo računovodstvo, prodajo, nabavo, skladišče, kadrovske evidence in proizvodne procese. Ker deluje prek brskalnika na računalniku, tablici ali telefonu, ponuja spletno računovodstvo in brezpapirno poslovanje z vedno ažurnimi podatki. 

V središču sistema je poslovni program, ki smo ga nadgradili v program za računovodstvo, ki podpira izdajanje računov, obdelavo prejetih računov, saldakonte in izpise odprtih postavk (IOP), kompenzacije, povezavo z banko, uvoz bančnih izpiskov in plačilne naloge po shemi SEPA. Phoenix omogoča tudi e-račune, hitro knjiženje ter natančna poslovna poročila in analize, s katerimi je odločanje lažje in hitrejše. 

Za mikro in mala podjetja je na voljo paket »Sam svoj računovodja«, kjer po začetnih nastavitvah podjetnik preprosto vnaša običajne opise (npr. telefonske storitve), sistem pa sam skrbi za knjiženja, opomnike in izvoze za banke. Vključeni so računovodski modul, poslovni program in brezplačno svetovanje prek e-pošte ali neposredno v programu – tako lahko tudi brez poglobljenega znanja vodite računovodstvo sami, prihranite čas in denar, zaključne bilance pa po potrebi pripravi strokovna ekipa. 

Poseben poudarek je na kadrovski evidenci. Evidenca delovnega časa omogoča registracijo prihodov in odhodov z brezkontaktnimi karticami, kodo ali preko telefona z geolokacijo. Samodejni izračun nadur, dopus­tov in pripravo podatkov za obračun plač. Vgrajeni potni nalogi  izračunajo kilometrino in dnevnice ter pripravijo ustrezne knjižbe. Tako podjetje odpravi ročne tabele oziroma excele in zmanjša možnosti napak. 

Če želite poslovanje poenostaviti in pospešiti, je Phoenix pravo izhodišče. Enostaven za uporabo, razširljiv z dodatnimi moduli in prijazen do uporabnika ter računovodje. Vabljeni, da zaprosite za brezplačni prikaz in neobvezujoč posvet. Preverite, kako lahko enoten spletni poslovni program z vgrajeno povezavo z banko, e-računi, davčno blagajno in natančnimi poročili postane vaša konkurenčna prednost – ter vam pusti več časa za rast podjetja. 

 


Spletna stran uporablja piškotke, da lahko zagotovi najboljšo uporabniško izkušnjo. Več o piškotnih in možnost njihovega upravljanja najdete s klikom nastavitve.