Phoenix - Kadrovska evidenca z beleženjem prihoda na delo

Phoenix RFID registrator
  • Registratorji delovnega časa so preko spleta povezani na centralno bazo podatkov;
  • Vnašajte podatke o zaposlenih neposredno v program Phoenix.
Kadrovska evidenca
Kadrovska evidenca
Modul kadrovska evidenca vam omogoča natančno spremljanje in upravljanje kadrov. Zaposleni ima svojo RFID kartico/ključek ali pristopno kodo, s katero se v sistem javi ob prihodih in odhodih. Phoenix na podlagi vnešenih podatkov sam izračuna delovne ure/nadure/dopuste in jih ustrezno poknjiži. Plačila za zaposlene se sprovedejo avtomatsko.

RFID omogoča tudi nadzor nad projektnim delom, saj z ustreznim javljanjem sistemu vidimo, kje v nekem delovnem procesu kak projekt v tem trenutku je. Iz teh podatkov je možno tudi optimizirati delovne procese, saj se natančno vidi, koliko časa in materiala kdo porabi za projekt oz. del projekta.

Kadrovska evidenca je torej modul, ki je lahko tudi močno povezan z modulom delovnih nalogov.

Delovni nalogi, industrijski vmesnik
  • Delovni nalogi vam omogočajo razknjiženje porabljenega materiala;
  • Seštevajo stroške materiala in dela;
  • Preko industrijskega vmesnika za spremljanje dela v proizvodnji lahko spremljate stroške dela zaposlenih po nalogih;

Delovni nalogi

Poročila in RVC
Poročila in RVC

Šifrant
  • Vodenje prejete dokumentacije;
  • Šifrant pripravljen na spletne trgovine v več jezikih;
  • Ceniki po strankah in področjih dela;
  • Računovodstvo & osnovna sredstva;
  • Specializiran program za povezavo s spletnimi trgovinami:
    • Povezava na eBay;
    • Povezava na Etsy;
    • Povezava na WooCommerce.
  • Modul za avtoservise;
  • Modul za upravnike.

Spletna stran uporablja piškotke, da lahko zagotovi najboljšo uporabniško izkušnjo. Več o piškotnih in možnost njihovega upravljanja najdete s klikom nastavitve.