Evidenca delovnega časa in beleženje prihoda na delo
Ali ste pripravljeni na nov zakon za evidenco delovnega časa?
Bi si olajšali delo s programom, ki vam pomaga pri tem?
Ure dela zaposlenih lahko vodite preko:
- Registracije s telefoni ali preko registratorjev;
- S pomočjo programa, ki predizpolni podatke glede na delovni čas vašega podjetja (npr 8-16 ure, malica 11 – 11.30).
Vi le vnesete potrebne spremembe za tiste, ki so od tega odstopali.
Modul za evidenco delovnega časa omogoča:
- Vodenje ur dela zaposlenih in časa za malico;
- Vodenje števila ur rednega in nadurnega dela;
- Vodenje dopustov, bolniških...;
- Mesečno poročilo delavcem;
- Izpis ur kadarkoli za poročanje delavcem.
Iz vnešenih podatkov lahko direktno pripravite plače.
Registracija preko telefonov
Registracija preko registratorja
- Registratorji delovnega časa so preko spleta povezani na centralno bazo podatkov;
- Vnašajte podatke o zaposlenih neposredno v program Phoenix.
Kadrovska evidenca
Modul kadrovska evidenca vam omogoča natančno spremljanje in upravljanje kadrov. Zaposleni ima svojo RFID kartico/ključek ali pristopno kodo, s katero se v sistem javi ob prihodih in odhodih. Phoenix na podlagi vnešenih podatkov sam izračuna delovne ure/nadure/dopuste in jih ustrezno poknjiži. Plačila za zaposlene se sprovedejo avtomatsko.
RFID omogoča tudi nadzor nad projektnim delom, saj z ustreznim javljanjem sistemu vidimo, kje v nekem delovnem procesu kak projekt v tem trenutku je. Iz teh podatkov je možno tudi optimizirati delovne procese, saj se natančno vidi, koliko časa in materiala kdo porabi za projekt oz. del projekta.
Kadrovska evidenca je torej modul, ki je lahko tudi močno povezan z modulom delovnih nalogov.
RFID omogoča tudi nadzor nad projektnim delom, saj z ustreznim javljanjem sistemu vidimo, kje v nekem delovnem procesu kak projekt v tem trenutku je. Iz teh podatkov je možno tudi optimizirati delovne procese, saj se natančno vidi, koliko časa in materiala kdo porabi za projekt oz. del projekta.
Kadrovska evidenca je torej modul, ki je lahko tudi močno povezan z modulom delovnih nalogov.
Delovni nalogi, RVC in beleženje dela po nalogih
- Delovni nalogi vam omogočajo razknjiženje porabljenega materiala;
- Seštevajo stroške materiala in dela;
- Preko industrijskega vmesnika za spremljanje dela v proizvodnji lahko spremljate stroške dela zaposlenih po nalogih;
Poročila
Spletne trgovine, vodenje dokumentacije, ceniki po strankah in drugo
- Vodenje prejete dokumentacije;
- Šifrant pripravljen na spletne trgovine v več jezikih;
- Ceniki po strankah in področjih dela;
- Računovodstvo & osnovna sredstva;
-
Specializiran program za povezavo s spletnimi trgovinami:
- Povezava na eBay;
- Povezava na Etsy;
- Povezava na WooCommerce.
- Modul za avtoservise;
- Modul za upravnike.
Spletna stran uporablja piškotke, da lahko zagotovi najboljšo uporabniško izkušnjo. Več o piškotnih in možnost njihovega upravljanja najdete s klikom
nastavitve.