Optimizacija proizvodnje Phoenix
- Imate pregled nad nalogami, ki jih morate izpeljati?
- Imate rešeno, kako sodelavcem predati, kaj ste se dogovorili in kaj je že narejeno?
- Prilagate slike in dokumente k delovnim nalogom, da imajo vsi pregled in hkrati ustvarjate arhiv?
- S Phoenixom ne dobite le optimizacije v proizvodnji.
- Nudimo vam večletne izkušnje, kako optimizirati vaše delovne procese.
Programski nadzor nad delovnim procesom
Zavedamo se, da so v proizvodnji največja vrednota vaši zaposleni. Če njim čimbolj olajšamo delo, bo njihova storilnost zrasla in bodo v enakem času naredili več.
Vnos del v proizvodnji
Temu dokumentu sledimo preko celotnega delovnega procesa. Dodajamo mu slike, dokumente in materialne stroške.
Skozi delovne naloge načrtujemo opravila in časovni potek del.
Skozi delovne naloge načrtujemo opravila in časovni potek del.
Pripravljamo primopredajne in druge dokumente. Ob računu imamo popoln pregled nad RVC in zaslužkom.
Pregled nad RVC in zaslužkom
Registrator delovnega časa
- Phoenix nudi pregled nad prihodki in odhodki po delovnih nalogih, spremljanje učinkovitosti zaposlenih;
- Enostavno in pregledno spremljanje napredka in trenutne situacije projekta;
- Uvažanje materialov iz CAD programa;
- Avtomatično usklajevanje naročil in zaloge;
- Priprava ponudbe iz predloga delovnega naloga;
- Evidenca zaposlenih je povezana z delovnimi nalogi.
Modul Proizvodnja je zelo prilagodljiv, tako da je primeren za zelo široko potrošnjo, po dogovoru pa lahko modul tudi posebej prilagodimo, tako kot smo to naredili za sekcije avtomobilizma, tiskarstva in za lesno industrijo.
Prirejeni modul delovni nalogi v lesni industriji je avtomatično povezan z računovodskim modulom, ki nudi hitre in stroškovno ugodne celovitega računovodskega upravljanja vašega podjetja.
Vsakodnevna analiza podatkov pomaga načrtovanju - ERP
- Program Phoenix je poslovno informacijski sistem – ERP Umetna inteligenca vsako noč analizira vse vaše podatke poslovanja in prikaže stanje vašega podjetja;
- Podatke, ki jih želite, si določite sami glede na potrebe vašega podjetja.
Poslovni del in vodenje skladišča
- Poslovni del vam ponuja izdelavo dokumentov v različnih jezikih in različnih valutah;
- Dokumente lahko oblikujete po svojih željah in tekste spreminjate po potrebi;
- Pošiljanje računov je omogočeno tudi neposredno državnim institucijam preko UJP direktno iz programa;
- Preko programa lahko vodite tudi potne naloge in prevoze oseb;
- Ob vodenju skladišča lahko vodite tudi naročeno blago in blago v naročilih.
Kadrovska evidenca in beleženje delovnega časa
- Registratorji delovnega časa naše lastne izdelave so preko spleta neposredno povezani na centralni strežnik in centralno bazo podatkov;
- Izognite se excelovim tabelam in vnašajte podatke o zaposlenih neposredno v program Phoenix.
Delovni nalogi, RVC in beleženje dela po nalogih
- Delovni nalogi vam omogočajo razknjiženje porabljenega materiala;
- Seštevajo stroške materiala in dela;
- Preko industrijskega vmesnika za spremljanje dela v proizvodnji lahko spremljate stroške dela zaposlenih po nalogih;
Poročila
Spletne trgovine, vodenje dokumentacije, ceniki po strankah in drugo
- Vodenje prejete dokumentacije;
- Šifrant pripravljen na spletne trgovine v več jezikih;
- Ceniki po strankah in področjih dela;
- Računovodstvo & osnovna sredstva;
-
Specializiran program za povezavo s spletnimi trgovinami:
- Povezava na eBay;
- Povezava na Etsy;
- Povezava na WooCommerce.
- Modul za avtoservise;
- Modul za upravnike.
Spletna stran uporablja piškotke, da lahko zagotovi najboljšo uporabniško izkušnjo. Več o piškotnih in možnost njihovega upravljanja najdete s klikom
nastavitve.