Phoenix - Tiskarstvo
Uporabniki programa Phoenix v tiskarski industriji so izrazili željo, da bi programsko nadzorovali celoten delovni proces. To smo jim omogočili preko delovnih nalogov, ki avtomatsko upravljajo z zalogo/skladiščem in časom, potrebnim za izdelavo končnega izdelka. Na vmesnih izdelavnih stopnjah zaposleni vnašajo porabljen material in čas, zato je delovni proces optimiziran in transparenten.
Tiskarstvo
- Phoenix nudi pregled nad prihodki in odhodki po delovnih nalogih, spremljanje učinkovitosti zaposlenih;
- Enostavno in pregledno spremljanje napredka in trenutne situacije projekta;
- Avtomatično usklajevanje naročil in zaloge;
- Priprava ponudbe iz predloga delovnega naloga;
- Evidenca zaposlenih je povezana z delovnimi nalogi.
Prirejeni modul delovni nalogi v tiskarski industriji je avtomatično povezan z računovodskim modulom, ki nudi hitre in stroškovno ugodne celovitega računovodskega upravljanja vašega podjetja.
Vsakodnevna analiza podatkov pomaga načrtovanju - ERP
- Program Phoenix je poslovno informacijski sistem – ERP Umetna inteligenca vsako noč analizira vse vaše podatke poslovanja in prikaže stanje vašega podjetja;
- Podatke, ki jih želite, si določite sami glede na potrebe vašega podjetja.
Poslovni del in vodenje skladišča
- Poslovni del vam ponuja izdelavo dokumentov v različnih jezikih in različnih valutah;
- Dokumente lahko oblikujete po svojih željah in tekste spreminjate po potrebi;
- Pošiljanje računov je omogočeno tudi neposredno državnim institucijam preko UJP direktno iz programa;
- Preko programa lahko vodite tudi potne naloge in prevoze oseb;
- Ob vodenju skladišča lahko vodite tudi naročeno blago in blago v naročilih.
Kadrovska evidenca in beleženje delovnega časa
- Registratorji delovnega časa naše lastne izdelave so preko spleta neposredno povezani na centralni strežnik in centralno bazo podatkov;
- Izognite se excelovim tabelam in vnašajte podatke o zaposlenih neposredno v program Phoenix.
Delovni nalogi, RVC in beleženje dela po nalogih
- Delovni nalogi vam omogočajo razknjiženje porabljenega materiala;
- Seštevajo stroške materiala in dela;
- Preko industrijskega vmesnika za spremljanje dela v proizvodnji lahko spremljate stroške dela zaposlenih po nalogih;
Poročila
Spletne trgovine, vodenje dokumentacije, ceniki po strankah in drugo
- Vodenje prejete dokumentacije;
- Šifrant pripravljen na spletne trgovine v več jezikih;
- Ceniki po strankah in področjih dela;
- Računovodstvo & osnovna sredstva;
-
Specializiran program za povezavo s spletnimi trgovinami:
- Povezava na eBay;
- Povezava na Etsy;
- Povezava na WooCommerce.
- Modul za avtoservise;
- Modul za upravnike.
Spletna stran uporablja piškotke, da lahko zagotovi najboljšo uporabniško izkušnjo. Več o piškotnih in možnost njihovega upravljanja najdete s klikom
nastavitve.