Phoenix - Tiskarstvo

Uporabniki programa Phoenix v tiskarski industriji so izrazili željo, da bi programsko nadzorovali celoten delovni proces. To smo jim omogočili preko delovnih nalogov, ki avtomatsko upravljajo z zalogo/skladiščem in časom, potrebnim za izdelavo končnega izdelka. Na vmesnih izdelavnih stopnjah zaposleni vnašajo porabljen material in čas, zato je delovni proces optimiziran in transparenten.
Tiskarstvo
Tiskarstvo
  • Phoenix nudi pregled nad prihodki in odhodki po delovnih nalogih, spremljanje učinkovitosti zaposlenih;
  • Enostavno in pregledno spremljanje napredka in trenutne situacije projekta;
  • Avtomatično usklajevanje naročil in zaloge;
  • Priprava ponudbe iz predloga delovnega naloga;
  • Evidenca zaposlenih je povezana z delovnimi nalogi.

Prirejeni modul delovni nalogi v tiskarski industriji je avtomatično povezan z računovodskim modulom, ki nudi hitre in stroškovno ugodne celovitega računovodskega upravljanja vašega podjetja.

Vsakodnevna analiza podatkov pomaga načrtovanju - ERP
  • Program Phoenix je poslovno informacijski sistem – ERP Umetna inteligenca vsako noč analizira vse vaše podatke poslovanja in prikaže stanje vašega podjetja;
  • Podatke, ki jih želite, si določite sami glede na potrebe vašega podjetja.
Vsakodnevna analiza podatkov

Poslovni del in vodenje skladišča
Poslovni del in vodenje skladišča
  • Poslovni del vam ponuja izdelavo dokumentov v različnih jezikih in različnih valutah;
  • Dokumente lahko oblikujete po svojih željah in tekste spreminjate po potrebi;
  • Pošiljanje računov je omogočeno tudi neposredno državnim institucijam preko UJP direktno iz programa;
  • Preko programa lahko vodite tudi potne naloge in prevoze oseb;
  • Ob vodenju skladišča lahko vodite tudi naročeno blago in blago v naročilih.

Kadrovska evidenca in beleženje delovnega časa
  • Registratorji delovnega časa naše lastne izdelave so preko spleta neposredno povezani na centralni strežnik in centralno bazo podatkov;
  • Izognite se excelovim tabelam in vnašajte podatke o zaposlenih neposredno v program Phoenix.

Kadrovska evidenca
Registrator, RFID

Delovni nalogi, RVC in beleženje dela po nalogih
Delovni nalogi, industrijski vmesnik
  • Delovni nalogi vam omogočajo razknjiženje porabljenega materiala;
  • Seštevajo stroške materiala in dela;
  • Preko industrijskega vmesnika za spremljanje dela v proizvodnji lahko spremljate stroške dela zaposlenih po nalogih;

Delovni nalogi
Poročila
Poročila in RVC
Poročila in RVC
Spletne trgovine, vodenje dokumentacije, ceniki po strankah in drugo
Šifrant
  • Vodenje prejete dokumentacije;
  • Šifrant pripravljen na spletne trgovine v več jezikih;
  • Ceniki po strankah in področjih dela;
  • Računovodstvo & osnovna sredstva;
  • Specializiran program za povezavo s spletnimi trgovinami:
    • Povezava na eBay;
    • Povezava na Etsy;
    • Povezava na WooCommerce.
  • Modul za avtoservise;
  • Modul za upravnike.

Spletna stran uporablja piškotke, da lahko zagotovi najboljšo uporabniško izkušnjo. Več o piškotnih in možnost njihovega upravljanja najdete s klikom nastavitve.