Podjetnik PODJETNIK uporablja računovodski program PHOENIX (registracija delovnega časa, plače, potni nalogi, delovni nalogi, CRM, skladišče, itd.).
Phoenix računovodstvo
Podjetnik POSLOVNO RAČUNOVODSKI PROGRAM podatke avtomatizirano obdeluje in skrbi za komunikacijo med podjetnikom in računovodstvom. Program deluje na računalniku, tablici ali telefonu.
Phoenix računovodstvo
Podjetnik RAČUNOVODJA uporablja vaš računovodski program PHOENIX, da obdeluje in preverja podatke ter svetuje in opravlja potrebne računovodske operacije. Tekoči podatki so vam vedno dostopni.

Phoenix E-poslovanje vam omogoča brezpapirno poslovanje

Phoenix + PODJETNIK

Podjetnik vnaša in ustvarja vse dokumente, ki jih uporablja pri poslovanju – izdane račune, prejete račune, potne naloge, upravlja s skladiščem, s strankami (CRM), izvaža xml plačilne naloge in podobno.

Vnaša jih lahko od kjerkoli in kadarkoli.

Phoenix + RAČUNOVODJA

Računovodja pozorno spremlja podjetnikove dejavnosti – jih preveri, po potrebi popravi ter avtomatično poknjiži.

Ker naši računovodnjo zdaj ostane več časa kot prej, vam lahko za storitev zaračunamo manj.

Za ceno računovodstva tako dobite tudi programsko opremo.
E-poslovanje je sodoben pristop k računovodstvu, ki združuje storitev računovodenja in programsko opremo v neločljivo celoto. To pomeni, da tako stranka, kot računovodstvo, vsak iz svojega pisarniškega kotička, delata in sodelujeta v okviru unificirane programske opreme Phoenix.

Phoeniks e-poslovanje d.o.o. je računovodsko in programersko podjetje, ki je razvilo napreden sistem računovodstva. Zaradi optimizacije poslovnih procesov vam lahko ponudimo visoko kvalitetne računovodske in programske storitve za zelo konkurenčno ceno.

Trend in nujnost

Brezpapirno poslovanje je sodoben pristop k računovodstvu, ki prinaša mnogo prednosti pred klasičnim ročnim knjiženjem.

Programska oprema Phoenix je umeščena med vas in računovodjo. Klasično poslovanje se je praviloma odvijalo v večih programskih paketih, ali kar v xls tabelah ali celo Wordu. Dokumente, ki jih je podjetnik tako ustvaril je prinesel v računovodstvo, kjer so dokumente ročno poknjižili.

NAŠ NAČIN JE DRUGAČEN. Stranke vse dokumente ustvarjajo v poslovnem programu Phoenix, naš računovodja jih pregleda, po potrebi popravi oz. se o tem uskladi s podjetnikom, program pa potem omogoča avtomatično knjiženje. Postopek je hitrejši, zato cenejši, podjetnik ima nadzor in zgodovino poslovanja oddaljeno le nekaj klikov. Sprotno vnešeni podatki se lahko prikazujejo v statistiki, zato je pregled poslovanja sproten (in ne kvartalen, kot običajno), zato je tudi poslovanje bolj pod nadzorom.

Kopije dokumentov se dodajajo k vnešenim podakom, zato nikoli ne pride do iskanja dokumentacije, izgubljenih dokumentov in podobnega. Vse vaše poslovanje je varno elektronsko shranjeno.

Hitreje in učinkoviteje

Programski paket Phoenix vam omogoča enostavno vnašanje dokumentov (izdani računi, prejeti računi, potni nalogi in podobno), ki jih potem program na podlagi vnaprej določenih pravil (ki so značilna za vaše podjetje) poknjiži. Ta postopek je hiter in zanesljiv, saj izloča možnost človeških napak. Vsak dokument je potrebno vnašati samo enkrat, kar spet manjša možnost napak ter pohitri in poceni računovodske postopke. Odpadejo tudi vse morebitne težave glede neprinašanja dokumentov v računovodstvo, saj je tako poslovanje povsem elektronsko.

Phoenix vam poleg tega zagotavlja instanten vpogled v poslovanje ter neposreden nadzor nad dogajanjem. Morebitne protislovne faktorje pri avtomatskem knjiženju ustrezno pregleda računovodja ter se z vami uskladi glede odprave napake.

Primeri delovanja:
  • vnos prejetih računov avtomatsko generira XML datoteko, za uvoz plačil na spletno banko
  • vnešeni prejeti računi se glede na vnaprejšnje nastavitve avtomatsko poknjižijo, kopija pa je elektronsko shranjena
  • potni nalogi se avtomatično knjižijo in stroški sami dodajo k plači
  • evidenca prihodov na delo avtomatično sešteva ure in nadure ter avtomatično generira plače

Naredite vse preko enega programa

Tradicionalna izdelava dokumentov je predvidevala več ločenih programov ali tabel in predlog za izdelavo dokumentov, ki pritičejo poslovanju.

Program Phoenix vam nudi VSE V 1 - to pomeni, da imate v programskem paketu vključene vse module za izdelavo računov, predračunov, avansov, skladišče, potne naloge, CRM...

Te prednosti poslovanje naredijo preglednejše, ga pohitrijo ter poenostavijo računovodsko knjiženje.

Za vsakogar!

V našem portfelju imamo tako mikro in majhne podjetnike, kot srednje velika in velika podjetja.

Programsko-računovodske pakete imamo prilagojene za vsakogar, začetne nastavitve programa, pa omogočajo, da vam avtomatika pri uporabi kar najbolj pomaga. Avtomatski procesi delujejo različno za S.P. ali D.O.O., za davčne zavezance ali nezavezance in podobno.

Začetne nastavitve vam naredimo brezplačno.

Ne skrbite, smo z vami!

Programska oprema Phoenix je plod dolgoletnega razvoja, ki na takih projektih ni končen. Računovodski in računalniški strokovnjaki vedno skrbijo za razvoj in prilagoditve zakonodaji. Vedno stremijo k optimizaciji procesov in čimboljši uporabniški izkušnji.

Ob podpisu pogodbe za naše storitve vam nudimo brezplačno izobraževanje ter namestitev potrebne programske opreme.

Brezplačno boste prejemali tudi posodobitve programske opreme.

Brezplačno vam pomagamo ustvariti varnostno kopiranje vaših podatkov (online backup ali lokalni backup).

Poslovni program Phoenix + računovodske storitve = ista cena

Od 33 EUR na mesec

Program Phoenix in do 15 dokumentov mesečno.

Tudi do 40% cenejši

Optimizacija poslovanja prinese tudi prihranek pri ceni storitev!
Za natančen izračun cene za vaše potrebe vas naprošamo, da nas kontaktirate, saj vam bomo na ta način lažje ponudili optimalno rešitev in ceno. Hvala.

Phoenix - Franšiza za računovodstva in upravnike zgradb

Z nami lahko sodelujete tudi drugače.
E-poslovanje d.o.o. vam nudi tudi franšizo za RAČUNOVODSKE SERVISE ali UPRAVNIKE STAVB, pri čemer vam poleg programske opreme ponudimo tudi naše znanje in izkušnje. Naša ekipa vam nudi programsko opremo Phoenix, podporo zanjo in vse potrebne posodobitve v prihodnosti. Vaša naloga pa je komunikacija in delovanje s končnimi uporabniki, oz. vašimi strankami.

Programska oprema Phoenix temelji na spletnih tehnologijah, zato je hkrati dostopna strankam in računovodjem. Stranka v programu izdeluje dokumente, vnaša potne naloge in podobno, računovodja pa na drugi strani to preveri in avtomatično poknjiži. ta postopek je hitrejši, cenejši in zanesljivejši od klasičnega, zato vam lahko nudi konkurenčne prednosti.
Spletna stran uporablja piškotke, da lahko zagotovi najboljšo uporabniško izkušnjo. Več o piškotnih in možnost njihovega upravljanja najdete s klikom nastavitve.