POSLOVNI PROGRAM V OBLAKU
ZA ZAHTEVNE
ZA ZAHTEVNE
POSLOVNI PROGRAM
+
RAČUNOVODSTVO
+
RAČUNOVODSTVO

Phoenix - Lesna industrija
Uporabniki programa Phoenix v lesni industriji so izrazili željo, da bi programsko nadzorovali celoten delovni proces. To smo jim omogočili preko delovnih nalogov, ki avtomatsko upravljajo z zalogo/skladiščem in časom, potrebnim za izdelavo končnega izdelka. Na vmesnih izdelavnih stopnjah zaposleni vnašajo porabljen material in čas, zato je delovni proces optimiziran in transparenten.
Prirejeni modul delovni nalogi v lesni industriji je avtomatično povezan z računovodskim modulom, ki nudi hitre in stroškovno ugodne celovitega računovodskega upravljanja vašega podjetja.
- Phoenix nudi pregled nad prihodki in odhodki po delovnih nalogih, spremljanje učinkovitosti zaposlenih
- Enostavno in pregledno spremljanje napredka in trenutne situacije projekta
- Uvažanje materialov iz CAD programa
- Avtomatično usklajevanje naročil in zaloge
- Priprava ponudbe iz predloga delovnega naloga
- Evidenca zaposlenih je povezana z delovnimi nalogi
Prirejeni modul delovni nalogi v lesni industriji je avtomatično povezan z računovodskim modulom, ki nudi hitre in stroškovno ugodne celovitega računovodskega upravljanja vašega podjetja.
Spletna stran uporablja piškotke, da lahko zagotovi najboljšo uporabniško izkušnjo. Več o piškotnih in možnost njihovega upravljanja najdete s klikom
nastavitve.