Phoenix - Upravljanje stavb

Phoenix vam nudi tudi modul upravljanja, ki ga uspešno uporablja že kar nekaj upravnikov na področju Slovenije. Modul je del celovitega računovodskega programskega paketa, ki omogoča avtomatično knjiženje računov, avtomatično dodajanje računov na sezname za plačila in podobno. Modul upravljanje je torej integralni del računovodstva, zato je uporabnikovo delo lažje, preglednejše in hitrejše. Program vsebuje tudi CRM ter posebno prilagoditev za redno mesečno fakturiranje.

Phoenix omogoča:

  • Obdelava prejetih računov, delilniki porabe
  • Skupni obračuni, obračuni po enotah, obračuni po osebah
  • Avtomatska obdelava in izdaja računov, saldakonti kupcev
  • Skupni rezervni sklad, rezervni sklad po enotah
  • Upravljanje stavb, enot, upravljanje oseb
  • Napredne nastavitve šifrantov, stroškov, števcev, sklopov enot, izpisa dokumentov
  • Grafična poročila in izdelava statistik
  • Povezava prejetih in izdanih računov z računovodskim modulom programa
  • Spremljanje in zapiranje plačil prejetih in izdanih računov
  • Skladišče za prodajo in spremljanje drugih tržnih dejavnosti podjetja
  • Spremljanje zaposlenih upravnikov, obračunavanje plač, potnih nalogov in podobno
  • Uporaba programa preko spletnih brskalnikov, dostop od kjerkoli kadarkoli, prirejen za terensko uporabo