Phoenix - Lesna industrija

Uporabniki programa Phoenix v lesni industriji so izrazili željo, da bi programsko nadzorovali celoten delovni proces. To smo jim omogočili preko delovnih nalogov, ki avtomatsko upravljajo z zalogo/skladiščem in časom, potrebnim za izdelavo končnega izdelka. Na vmesnih izdelavnih stopnjah zaposleni vnašajo porabljen material in čas, zato je delovni proces optimiziran in transparenten.

  • Phoenix nudi pregled nad prihodki in odhodki po delovnih nalogih, spremljanje učinkovitosti zaposlenih
  • Enostavno in pregledno spremljanje napredka in trenutne situacije projekta
  • Uvažanje materialov iz CAD programa
  • Avtomatično usklajevanje naročil in zaloge
  • Priprava ponudbe iz predloga delovnega naloga
  • Evidenca zaposlenih je povezana z delovnimi nalogi

Prirejeni modul delovni nalogi v lesni industriji je avtomatično povezan z računovodskim modulom, ki nudi hitre in stroškovno ugodne celovitega računovodskega upravljanja vašega podjetja.